Veelgestelde vragen

Wie kan bij Spadt aankopen?

Goed nieuws! Iedereen!!

Zowel particulieren, als coaches, leerkrachten, scholen of kinderdagverblijven kunnen bij SPADT aankopen. Grote bestellingen kunnen simpelweg doorgegeven worden per mail: thessa@spadt.be. Wenst u meer info over aankopen als bedrijf, school, ..., lees er alles over in onze rubriek voor scholen, bedrijven en crèches. 

Moet ik mij registreren om een aankoop te kunnen doen?

Neen, helemaal niet. Registreren is bij SPADT niet verplicht. U kunt er zelf voor kiezen om u al dan niet te registreren. Registreren biedt uiteraard een aantal voordelen: bestellingen makkelijk op te volgen, u kunt informatieve mails van SPADT ontvangen, etc. Wees gerust, uw mailbox zal niet onnodig gespamd worden door SPADT! 

Hoe kan ik betalen?

Wij kiezen er bewust voor om met de meeste bekende betalingsmogelijkheden te betalen, aangezien wij veiligheid heel hoog in het vaandel dragen. 

Mogelijke betalingsmogelijkheden zijn:

Bancontact, KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, ING Home'Pay en Ideal. Of betaal met een gekregen cadeaubon. 

In de winkel is betalen met Bancontact, Payconiq, Ticket Compliments (papieren versie) en Consumptiecheques (papieren) ook mogelijk. 

Hoe werkt een cadeaubon van SPADT?

U kunt ervoor kiezen om een cadeaubon met een vast bedrag aan te kopen. Deze kunt u op de webshop terugvinden onder de rubriek 'cadeaubonnen'. Indien u een cadeaubon wenst met een ander bedrag, is dat helemaal geen probleem. Het enige wat u moet doen, is een mailtje sturen naar thessa@spadt.be met het bedrag, naam begunstigde en boodschap die u eraan wenst toe te voegen. Na betaling, maak ik een cadeaubon voor u op en deze wordt per mail aan u bezorgd. Een cadeaubon bezit een code die u goed moet bijhouden. Met deze code kan de ontvanger makkelijk betalen via het winkelmandje. Is het bedrag van aankoop lager dan de cadeaubon? Geen enkel probleem. Het resterende bedrag kunt u gebruiken bij een volgende aankoop! 

Een cadeaubon kan niet aangekocht worden met een cadeaubon die je van iemand kreeg. 

Kan ik een factuur krijgen?

Heb je een BTW-nummer? Of wens je speelgoed aan te kopen voor jouw school of kinderdagverblijf, dan kan een factuur opgemaakt worden. 

Bij bestelling hoef je alleen het vakje 'Factuur' aan te vinken. De factuur wordt dat per mail bezorgd. 

Gratis persoonlijk advies. Wat houdt dat precies in?

Persoonlijk advies kan heel ruim zijn. Dat kan gaan van "wat koop ik het best voor mijn baby van 1 jaar?" tot "wat koop ik voor mijn kind met autisme?". 

Ik help ook graag bij het kopen van een kraamcadeautje/verjaardagscadeautje wat niet altijd evident is. Het samenstellen van volledige spelpakketten is ook gratis. 

Wilt u mijn advies per mail of per telefoon of u komt eventjes langs? Het kan allemaal. 

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Uiteraard, iedereen is welkom in onze speelgoedwinkel in Lichtervelde. Wanneer je online een bestelling geplaatst hebt en deze betaald hebt, kun je deze altijd komen afhalen in onze winkel tijdens de openingsuren. We sturen een mailtje wanneer jouw bestelling klaarligt.

Heb je niet via de webshop besteld en wil je artikelen komen ophalen? Contacteer ons. De artikelen kunnen dan ter plaatse betaald worden.

Hoe gebeurt de levering?

 Levering gebeurt via Bpost of DPD. U kan ervoor kiezen om het pakket aan huis te leveren of om uw pakket af te halen in een postpunt. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  Levering aan huis Afhalen postpunt Gratis verzending vanaf
BELGIË €6,95 €5,95 €100
NEDERLAND €9 €5,95 €150
FRANKRIJK €15 / /
DUITSLAND €10 / /
LUXEMBURG €10 / /

Onze pakketten zijn steeds verzekerd. 

Wanneer gebeurt de verzending?

Bestellingen voor 12u worden de dag zelf nog verzonden. Dat geldt enkel voor bestellingen tijdens de week. Bestellingen in het weekend worden op maandag verzonden. 

Wat is de levertermijn?

Levertermijn bedraagt in de meeste gevallen 1 à 2 werkdagen binnen België, kan meer zijn indien anders aangegeven. Verzendingen naar het buitenland kunnen variëren. 

Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

Bij vertrek van uw pakje, krijgt u automatisch een mail toegestuurd met een traceercode. Met deze verkregen code kunt u uw pakket zelf opvolgen. Zorg ervoor dat het e-mailadres klopt die u hebt ingevuld. Bekijk ook altijd de SPAM!

Help! Ik ben niet tevreden van mijn aankoop. Wat nu?

Dat vinden wij in de eerste plaats heel erg jammer, maar het kan natuurlijk en dan willen we u daarbij graag helpen. Retourneren kan binnen het wettelijke kader. Zie luik Retourneren voor meer informatie. 


© 2024 SPADT - Statiestraat 53-57, 8810 Lichtervelde - BTW BE 0691.661.171
Algemene voorwaarden - Privacy policy - Cookie policy - Sitemap Quoted: Websites met méér